Pricewise, opgericht in 2006, is dé online prijsvergelijker voor energie, verzekeringen en telecom. Pricewise is inmiddels uitgegroeid tot een autoriteit en internationale organisatie.
In 2015 en 2016 is de website van Pricewise zelfs uitgeroepen tot de website van het jaar. De communicatie focus van Pricewise met hun gebruikers en consumenten ligt, logischerwijs, volledig online.
Sinds kort is daar een onverwachte wending in gekomen. Na een, volledige offline, test case heeft Pricewise inmiddels ontdekt dat de effectiviteit van een goede DM campagne niet te onderschatten is. De kosten voor een offline campagne (enveloppen, drukwerk en port) zijn uiteraard niet te vergelijken met de kosten van een online campagne, maar Pricewise ervaart nu dat de respons ook op geen enkele manier te vergelijken is.
De respons op hun DM campagnes was, en is, dusdanig hoog dat de meerkosten snel vergeten zijn.
Wij zijn er trots op dat wij voor Pricewise hun DM-campagnes mogen verzorgen.